omni channel software

Naadloze integratie van techniek voor een ongeëvenaarde ervaring

Het retail landschap verandert, plaats, prijs en positie zijn niet langer de Kritieke Succes Factoren (KSF) die bijdragen aan uw onderscheidend vermogen. E-business en M-commerce worden steeds belangrijker en een gedegen Omni-channel strategie is niet langer “nice to have” maar pure noodzaak.

 

omni channel

 

“Bij Omni-channel retailing gaat het om een naadloze integratie van de techniek om klanten een unieke en consistente (merk/winkel) ervaring te bieden, ongeacht het kanaal ”


omni channel

 

Als uw software partner helpen we u een krachtige (merk of winkel) ervaring neer te zetten door de achterliggende techniek te stroomlijnen. Van het backoffice – met Financieel Management, Supply Chain Management en Distributie – tot en met het front office inclusief Point of Sale (POS) en het E-commerce platform. Op deze manier bent u precies daar waar uw klanten zich bevinden en biedt u hen een unieke ervaring bieden.

 

Consumenten kiezen hun favoriete winkel op basis van vertrouwen, dat geldt offline maar zeker ook online. Dit vertrouwen wordt gezocht in een heldere communicatie, goede service en een consistente beleving. Om dit te bereiken is het van belang alle achterliggende processen op elkaar aan te sluiten zodat u in staat bent uw klanten de service te bieden die zij verwachten.  

 

Met K3 Omni-channel helpen we u uw fysieke winkel te transformeren in een echt “experience centre” waar consumenten uw producten kunnen zien, voelen en proeven, en waar personeel samenwerkt met techniek om net dat ene stapje extra te kunnen zetten waarmee u de favoriete retailer wordt.

 

Een belangrijk onderdeel van onze Omni-channel oplossing is de volledig geïntegreerde kassa – Point of Sale (POS) – die een nieuw record voor snelheid en gebruiksvriendelijkheid neerzet, waardoor u lange wachttijden voor de kassa kunt voorkomen. Uw klanten worden voortaan snel en doeltreffend geholpen.

 

Mobile solutions, is een ander belangrijk onderdeel van onze Omni-channel aanpak. Het stelt uw klanten in staat om hun favoriete producten online te bestellen nadat zij een bezoek hebben gebracht aan het “experience centre”.

omni channel
Via "likes" vertellen ze hun vrienden direct over hun favoriete producten via Social Media. Een uitgelezen kans om uw naamsbekendheid te vergroten.

 

Uw webshop vormt de digitale showroom van uw bedrijf en is daardoor een kernaspect binnen onze Omni-channel oplossing. Naast een consistente merkbeleving en een passend design is het natuurlijk van belang dat u bestel-, lever-, retour- beloftes waar kunt maken. De integratie met het back office zorgt ervoor dat orders snel worden opgepakt, bestellingen tijdig worden geleverd en retouren doeltreffende worden verwerkt. Een “must” in iedere Omni-channel strategie.

 

omni channel